شما مسئول زندگیتون هستید

Share This Post

شما مسئول زندگیتون هستید

اگر دوست دارید به تموم آرزوهای قشنگتون دست پیدا کنید، تنها راهی که پیش روی شماست، اینه که خودتون رو باور داشته باشید ، زمانی میرسه که یک معجزه بزرگ تو زندگیتون اتفاق میوفته و یک دست قدرتمند شما رو به جلو هدایت میکنه.

انتخاب با شماست! میتوانید به زندگی ساده خودتان رضایت دهید و تمام آنچه که لیاقتش را دارید فراموش کنید یا پیش به سوی راهی بروید که اطمینان دارید شما را قدم به قدم به آرزوهاتون نزدیک میکنه

اینکه شما انسان موفقی باشید و رویاهاتون رو زندگی کنید برای هیچکس به اندازه خودتون اهمیت نداره و

کسی که میتونه شما رو از باتلاق تصورات منفی ذهنتون نجات بده و شما رو به پله های موفقیت برسونه، فقط و فقط خودتونید.

اما این رو هم باید بدونید، که چه زمانی حقیقتا تصمیم قطعیتون رو گرفتید و راه موفقیت رو با تمام سختی ها و امکان زمین خوردن پذیرفته اید چون دیگه هیچوقت تسلیم نمیشید و اینکه شرایط چقدر رو به سختی برود براتون بی اهمیت میشه.

اگر میخواهید بهترین ها برایتان اتفاق بیوفتد نگرش های منفی و غلط مثل من نمیتوانم ، همیشه چیز های بد برای من اتفاق میوفتد، خدا نگاهش را از من برگردانده ،و تمام جمله هایی که بار منفی دارند را برای همیشه از دایره ی گفتارتان بیرون کنید

این را در نظر داشته باشید که تمام زندگی شما متاثر از طرز فکرتان است، و هرآنچه که شما بر زبان بیاورید و به آن اعتقاد داشته باشید برایتان اتفاق می افتد. اگر به این باور برسید که به تمام آنچه میخواهید، میتوانید برسید، طبیعت  همان را برایتان به ارمغان می آورد، اگر هم ذهن شما ذره ای بر موفقیت شک کند، دیگر طبیعت از کمک به شما و همراهی تان باز می ایستد.

شاید کسی سعی کند جلوی پای شما سنگ پرتاب کند و یا مانع موفقیتتان شود، اگر شما از حرکت بازایستید او به هدفش میرسد و ناکامی اش برای شما باقی خواهند ماند

هیچ کس شما رو به بهترین بودن قبول نداره و قطعا خود شما باید تمام تلاشتون رو برای ثابت کردن خلاف آن بکنید تا تمام تصورات کسانی که شما رو باور ندارند از بین بره.

و اما مهمترین چیزی که تضمین میکند ما میتونیم به تک تک آرزو هامون دست پیدا کنیم تنها خالق مهربان ماست که بهتر از هر کس دیگه به توانایی های مخلوقاتش آگاهی داره.

خداوند ما انسان هارو اشرف مخلوقات این دنیا قرار داده و همه ی کائنات رو در خدمتگذاری بهمون آماده کرده تا ما بتونیم به قله ی موفقیت صعود کنیم. موفقیتی که برای رسیدن بهش، خداوند استعداد و لیاقت آن را در وجودمان قرار داده. فقط لازم است بپذیریم که در این راه پر پیچ و خم فقط بر خودمان تکیه کنیم و با توکل بر خدا به موفقیت ایمان داشته باشیم.

همانطور که خداوند درقرآن می فرمایند: والله مع الصابرین، کسانی که صبوری کنند خداوند هم همراه آنهاست و آرامش رو به قلب های آنها هدیه میده.

اراده، پشتکار، هدف.

سه اصلی که اگر رعایت شوند موفقیت رو براتون تضمین میکنند.

وجود هدف ب زندگی شما سامان میده و تمام کارها و رفتاراتون در مسیر رسیدن به هدفتون انجام میشه.  و باید به قدری اراده و پشتکار قوی داشته باشید که اگر بارها زمین خوردید و شکست را تجربه کردید توان برگشت به مسیر و ادامه دادن قوی تر از قبل را داشته باشید.

شما، هر که باشید، اگر به راستی چیزی را بخواهید، روح جهان شما رو برای رسیدن به خواستتون هدایت میکنه و این اراده قوی مهم ترین پله ی موفقیت است.

امیدوارم شما بتوانید با استفاده از مطالبی که در اختیارتون قرار دادیم طعم شیرین موفقیت رو بچشید و اینکه سهم کوچکی از موفقیت شما برای ما باشد، باعث غرور و شادمانی ماست.

 

 

Subscribe To Our Newsletter

Get updates and learn from the best

More To Explore

دسته‌بندی نشده

کسب درامد و ثروت واقعی با متامانی

پول آیا واقعا راز و رمزی در بدست اوردن پول زیاد وجود داره که تو ازش بیخبری اگر واقعا میخوای از اینجا به بعد زندگیتو

دسته‌بندی نشده

لاغری و کاهش وزن بدون رژیم !

اضافه وزن داری خیلی چاق شدی بند کفشاتو که میخوای ببندی نفست میگیره از دیدن خودت تو ایینه حس خوبی نداری وقتی همه دارند با

Do You Want To Boost Your Business?

drop us a line and keep in touch